piątek, 24 stycznia 2014

Manager ds. Rozwoju Własnego.

Jednym z moich największych marzeń na dzień dzisiejszy jest własne mieszkanie.
Ale.
Ja się pytam, jak młodzi ludzie mają zdobyć własne mieszkanie?
Oczywiście bez ogromnego spadku po cioci z Niemiec, "darowizny" od rodziców, włamania czy obrabowania banku.
Właśnie przed chwilą usłyszałam w radiu, że dofinansowania z tytułu " Wypasionych dotacji Państwa dla Młodych" są bynajmniej przereklamowane i niestety niedokalkulowane.
Poczytałam więcej i niestety faktem jest, że:
- dotacje na tenże projekt skończą się do czerwca...
- w samym Krakowie tylko 3% mieszkań spełnia warunki zakładane w projekcie...
- a zamiast obiecywanych 10% dofinansowania, możemy spodziewać się niespełna 6%...
Czuję się rozpieszczana przez tego typu traktowanie.Nic tylko brać ślub, (tylko cywilny bo do czerwca nie ma czasu nawet na wesele), wielki kredyt ze spłatą na następne 59 błogich lat, i zacząć sprzedawać rodowe złoto. Żyć, nie umierać:)
Pozostaje płacenie za wynajmowane mieszkanie i pocieszanie, że i tak nie mamy najgorzej.
Bo najgorzej to by było gdyby...O! Zdrowia nie było. A Zdrówko jest, więc oby do emerytury.
I tu zaczyna się kolejna tematyka podszyta koszmarem. Ale ja nie o tym.

Drugie marzenie to rozwojowa praca, w której jesteś doceniany i chodzisz po korytarzach przeszklonego biurowca niczym Ally McBeal.
Ale.
Szukam dalej szefa. Przeglądam godzinami, codziennie portale z ofertami pracy.
I wiesz co? Myślę sobie tak: dlaczego ja nie poszłam na medycynę? Albo dlaczego ja nie mam pojęcia co to jest SAP, AKPiA, PHP,C++, ESB BPM, DSP, ERP i FPGA? Moje życie było by wtedy usłane różami.Tacy ludzie to chyba wysyłają CV, za pięć minut ktoś do nich oddzwania i zaprasza na rozmowę, a na tej rozmowie mówią: "7 tysięcy netto..." , podpisują umowę i hulaj dusza. Pewnie, aż tak dobrze to nie mają, bo może cierpią na wady wzroku od siedzenia przy kompie i są aspołeczni bo całe studia grali i programowali. Może tak, może nie.
Faktem jest, że ofert typu:

Manager ds.Rozwoju Własnego

Firma z branży bardzo ciekawej i rozwojowej o ugruntowanej pozycji na rynku poszukuje do swojego zespołu ludzi chcących osiągnąć więcej, szukających rozwiązań i od urodzenia zmotywowanych.

Wymagania:
* wykształcenie na kierunku Psychologia Biznesu- warunek konieczny
* ambicja do osiągania sukcesów międzynarodowych
* determinacja w realizacji powziętych celów
*  łatwość w nawiązywaniu kontaktów
* zdolność pisania ciekawych tekstów
* umiejętność pracy zespołowej,
* planowania własnego czasu pracy
* motywowania i zarażania charyzmą
* prawo jazdy kat. A
* posiadanie pasji, które odprężają po dniu pracy

Oferujemy:
* stabilną pracę aż do emerytury
* Niezbędne narzędzia pracy: mieszkanie służbowe, motocykl służbowy,tablet, smartfon itp.
* comiesięczne awanse
* kartę na fitness
* ubezpieczenie zdrowotne dla pracownika i jego rodziny
* pracę pełną wyzwań w zespole sympatycznych ludzi
* wolne na prośbę

jest jak na lekarstwo....

Czy ja mam jakieś za duże oczekiwania?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz