środa, 29 stycznia 2014

Ciastko z wróżbą, czyli o tym kim będę jak będę duża.

Czasem mam wrażenie, że ja i część moich znajomych wybraliśmy kierunek studiów bazując na mglistej wierze, w zawód marzeń. Napakowani od małego serialami typu Ally McBeal, Gliniarz i Prokurator, Nash Bridges, Żar Tropików, Beverly Hills 90210 itp.( skąd ja ich tyle pamiętam, sama się dziwię) To był świat, na bazie którego budowaliśmy często swoje przekonania o tym kim chcemy zostać. Jeden chciał być bezwzględnym, przystojnym policjantem, druga wylaszczoną Panią prawnik w todze, a jeszcze kto inny myślał, że niezależnie co będzie robił i tak będzie miał kupę kasy.

Niezależnie na jakiej zasadzie Ty wybierałeś  swoją drogę kariery, polecam zrobienie sobie dwóch testów, które być może zburzą Twój światopogląd:) 

Jeden z tych testów znajdziesz: http://jobstests.eu/pl/test
Po kilku, niespecjalnie trudnych  i skłaniających do refleksji pytaniach (zamkniętych), typu: 
Wolisz:
a. karmić orangutany
b. składać meble z Ikei
c. żadne z powyższych
:) system przelicza Twój wynik. I już masz się dowiedzieć jaki Twój los przeznaczony. Gdzie się zrealizujesz i zarobisz pierwszy milion kiedy....system prosi o hasło, które dostaniesz sms-em po wysłaniu wcześniej do nich płatnego (1zł) smsa. Już miałam ich wyśmiać, ale czego się nie robi dla nauki i odmiany swojej szarej rzeczywistości. Wysłałam.

Mój wynik:
Twój wynik: Kelner

To osoba zajmująca się pełną obsługą konsumenta w restauracjach.

Twoja szansa na powodzenie w zawodzie:
53 %
Przemilczę minutą ciszy swój los i ten wynik.
Wtedy też przypomniał mi się podobny test, który robiliśmy u jednego z profesorów w trakcie studiów. Tematem zajęć było właśnie rozjaśnienie kwestii naszych predyspozycji do zawodów. Gdzie iść, a gdzie lepiej się nie pchać.Test nosi nazwę WKP (Wielowymiarowy Kwestionariusz Preferencji).Jeśli chcesz go wykonać najlepiej zgłos się do kogoś ze znajomych studiujących socjologię lub psychologię.
 Chwilkę pogrzebałam i znalazłam wyniki z tamtego pamiętnego dnia. Co też mi tam wyszło, chwilkę....
Zaczynając od początku.
1. Preferowane WARUNKI PRACY:
- Charakter pracy wymaga improwizowania
- Środowisko pracy umiarkowanie stymulujące

Jeszcze mi to nic nie mówi, ale idźmy dalej.

2. PROFIL ZAINTERESOWAŃ
- Wybitne zainteresowania Kierowniczo- Organizacyjne ( tu się uśmiechnęłam)
- Bardzo niski wynik w zainteresowaniach Matematyczno-Logicznych ( ten test na prawdę dotyka sedna sprawy)

I teraz najlepsze.

3. PROPOZYCJE ZAWODÓW
(kolejność według najlepszego dostosowania)
- Sekretarka
- Barman, kelner, konduktor
- ostatecznie badanej można zaproponować zawód: listonosz, muzealnik.

Kurza twarz. Musze zostać kelnerką. To moje przeznaczenie, dwa niezależne testy potwierdziły ten wynik!

p.s Polecam zrobienie testów dla własnego ubawu.
p.s.s Test WKP i zawarta w nim baza zawodów nie była aktualizowana od 87 roku.





1 komentarz:

  1. dodaj jeszcze ze to spamer i trzeba za to zaplacic. frajerzy

    OdpowiedzUsuń