czwartek, 6 lutego 2014

Polska era recyclingu.


   Przez kilka postów rozwodziłam się ostatnio odnośnie mojego pomysłu na biznes. Tym czasem moja ulubiona stacja radiowa opublikowała dziś na swoim fun page temat do dyskusji: "Futro- naturalne czy sztuczne?" Temat dla mnie jak ulał. Z przyjemnością zagłębiłam się w niezliczone komentarze zostawione pod zadziornym postem. Ku mojemu zdumieniu wielu użytkowników/ słuchaczy wyraziło przekonanie, że żyjemy w świecie recyclingu! Co to ma do rzeczy? Kilka osób podało przykłady jak zrobić coś nowego z czegoś starego i wydawać by się mogło do wyrzucenia. I to właśnie w kontekście futer i skór.

Oto kilka przykładów.

1. Panowie postanowili robić pierścionki albo jak kto woli obrączki z...deskorolek:) Fajne kształty, kolory i rewelacyjny pomysł.
www.facebook.com/boardring
2. Starzy wyżeracze na rynku przerabianych surowców. Torby ich projektu są bardzo trwałe i zawsze jedyne w swoim rodzaju. Wykonane są z kolorowych plandek.
www.ho-lo.pl
3. Meble z tektury, w dowolnie wybranym kolorze? Proszę bardzo.
www.ideacarton.pl
4. Biżuteria z części po zegarkach to już majstersztyk. Ale pomysł przedni a i wykonanie perfekcyjne.
www.facebook.com/1TRYB
5. Lampę też da się zrobić niemal ze wszystkiego co wpadnie nam w rękę. Z cedzaka, filiżanek, słoików a nawet plastikowych łyżeczek.
tomaszowa-chata.blogspot.com

   Takich jak te pomysły jest jeszcze w internecie bardzo dużo. Pewnie sam/ sama widziałeś/łaś podobnych kilka.
Potencjał jest zatem ogromny. A pomysły można czerpać z wielu źródeł. Z zachodu, z własnych doświadczeń i umiejętności albo po prostu z rzeczy wyrzuconych i niepotrzebnych.
Inspiracje wprost leżą na śmietniku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz